Ефективна взаємодія з клієнтами є фундаментальною складовою успіху в бізнесі, тому який би з комунікативних підрозділів ви не обрали – Центр обслуговування абонентів чи роботу в магазині Vodafone, ви працюватимете у напрямку, який задає тон в роботі всієї компанії.

Цей напрямок для тих, хто:

  • шукає перше місце роботи та бажає розпочати кар’єру у сфері телекомунікацій;
  • шукає роботу, яка надає можливість для професійного та особистого зростання;
  • має необхідність поєднувати роботу та навчання.

Центр обслуговування абонентів -

реальний старт для того, щоб зрозуміти як функціонує міжнародний бізнес зсередини, познайомитись з корпоративною культурою Vodafone та побудувати кар’єру у сфері телекомунікацій.

Приєднавшись до команди Центру обслуговування клієнтів, ви будете працювати у молодому яскравому колективі, де найважливішою цінністю є надання клієнтського сервісу найвищої якості. А ми, в свою чергу, допоможемо вам розвинути всі необхідні навички для роботи в одному з найбільших телеком-брендів світу.

Магазини роздрібної мережі

Усе, що ми робимо, спрямоване на задоволення потреб наших клієнтів, тому напрямок роздрібного бізнесу є пріоритетним для компанії.

Ми шукаємо активних та цілеспрямованих співробітників, адже саме ви будете щодня представляти нашу компанію. Працюючи в мережі роздрібного бізнесу, ви стаєте частиною швидкозростаючого підрозділу, який об’єднує талановитих професіоналів навколо нових технологій, котрі змінюють світ!

Дзвоніть 0800401010, якщо вас цікавить робота в колл-центрі м. Львів /м.Дніпро чи у фірмовому магазині Vodafone

 

Долучайтеся до команди Vodafone Україна