Директор з продажу Євген Булах про натхнення та роботу у Vodafone Україна
Привіт, я Yevgen Bulakh, директор з продажів і абонентського обслуговування Vodafone Ukraine, і я люблю свою роботу! Навіть не так. Я люблю роботу у Vodafone Україна!
Одна з найважливіших частин мого життя — спорт. І для мене як у спорті, так і в роботі найважливіше — це щоденний виклик, рух уперед. І саме цим мене драйвить робота у Vodafone Ukraine.
Зараз ми багато працюємо з IoT, Big Data — найновішими технологіями, які щодня змінюють світ і життя, як наших пересічних користувачів, так і цілих компаній. Тож важливо завжди бути першим, постійно вчитись, йти, окей, бігти в ногу з технологіями та неймовірно надихатись, коли вони працюють у крутих великих і малих проєктах!
Увесь цей марафон з прискоренням неможливий без команди: людей, які працюють поруч. Кожен з моїх колег — ПРОФІ. Так, всі літери великі! І у кожного є чому вчитись. Особливо цікава і цінна комунікація між різними департаментами. Я багато можу розказати (і залюбки розказую) про продажі, клієнтський досвід та ось це ось все. Але щоразу закидаю мільйонами питань наших експертів з Big Data чи IoT-шників (і продовжуватиму, колеги)!
Адже саме на перехресті різних компетенцій і народжуються найкращі нові ідеї та сервіси. Саме у такій синергії народжується найкрутіший результат!
Колеги з HR попросили поділитися порадами з тими, хто хоче працювати у Vodafone. Ось декілька «кориснячків для новачків» від мене:
Досвід роботи (не плутати зі стажем) - не лише пункт в резюме. Це знання. Це навички.
Спробую трохи систематизувати інформацію для тих, хто тільки починає працювати або хотів би спробувати свої сили в нашій компанії.
Почну з головного. Основна (для мене) крутість компанії Vodafone Україна - багатопрофільність.
Чим би не займались: продажами чи маркетингом, технологіями чи розробкою, в компанії можна обирати з-поміж різних напрямків. Бо Vodafone Україна - це не лише зв’язок.
А це означає, що у нас можна рости не лише вертикально, а й горизонтально. Пробувати свої сили в нових проєктах і навіть індустріях. На мою думку, так виростають мега профі. А ще завдяки цьому найкрутішим профі не нудно і не тісно в компанії. Бо завжди можна знайти напрямок, який буде челенджити!
Бажання постійно вчитись, отримувати нові знання та навички важливе для більшості індустрій. Але для технологічних компаній, як наша, – ключове.
Я не говорю про те, що потрібно обов’язково відсижувати години курсів чи семінарів (комусь - для галочки). Навіть прочитати статтю чи тюторіал, розпитати колег чи гуглити, щоб розібратись, і одразу пробувати підключати нові знання в роботу, – часом важливіше.
Задаєш запитання і знаходиш відповіді, бачиш проблему і шукаєш оптимальне рішення – так я для себе формулюю потребу в постійному навчанні. Cтояти на місці = відкочуватись назад. А нові знання допомагають нашій крутій машині швидко рухатись уперед.
Тож якщо ви уже з нами або тільки плануєте, приготуйтесь до крутої професійної пригоди!