Рівень задоволеності співробітників компанії Vodafone Retail
Головна цінність успішної компанії – це її співробітники. І чим щасливішими вони ставатимуть, тим ефективнішою буде їх залученість у робочий процес. Основне завдання будь-якої організації – створити умови праці настільки комфортними, щоб людина не лише почувала себе «у своїй тарілці», але й з радістю рекомендувала компанію як роботодавця друзям та знайомим.
Vodafone Retail також дбає про своїх працівників. А для розуміння, що саме їм необхідно, використовує опитування eNPS, яке показує рівень лояльності співробітників до Компанії.
Отримавши результати, ми були приємно здивовані. Рівень лояльності працівників суттєво вищий середнього значення. І це класний результат. Та це не привід розслаблятись, оскільки, все-таки, є напрямки, які потрібно вдосконалювати. Тому було розроблено план дій, завдяки якому рівень буде підвищуватися і в подальшому, бо ми вдосконалюємо умови праці, і хочемо, невдовзі, стати одним з кращих роботодавців в країні.
2020 рік поставив перед нами амбітні виклики: карантин, віддалена робота, тощо, але, ми щоденно продовжуємо дбати про кожного співробітника нашої команди. І ми віримо, це допоможе нам стати сильнішими, сміливішими і, звичайно, досягати неймовірні результати!