loading

Контакт-центр

Більше ніж просто робота

Контакт-центр – головна артерія нашого бізнесу

Контакт-центр – головна артерія нашого бізнесу, що надає клієнтський сервіс найвищої якості. Для наших абонентів контакт-центр – це голос і обличчя компанії. А для тебе це реальний шанс стати частиною нашої великої сім’ї та пізнати міжнародний бізнес зсередини, познайомитися з корпоративною культурою Vodafone і побудувати кар’єру у сфері телекомунікацій.

Робота оператором контакт-центру вчить якісно та ефективно спілкуватися, дає великий обсяг вмінь і знань, дисциплінує і розширює коло знайомств. Контакт-центри Vodafone Україна  стали  початком кар’єри для багатьох менеджерів і керівників нашої компанії.

Життя в контакт-центрі

Цінності Нашої Сили

Система мотивації

Навчання співробітників

Чому варто обрати контакт-центр Vodafone Україна

можливість отримання доходу  від 10 200 до 21 000 грн

досвід роботи в міжнародній компанії

гнучкий графік роботи та можливість працювати в режимі home office

офіційне працевлаштування та прозора система винагород

можливість побудувати кар'єру в компанії

професійне навчання і всебічний розвиток (тренінги, корпоративні та спортивні заходи)

медичне страхування та корпоративний мобільний зв'язок

тепла дружня атмосфера в колективі

Спеціаліст з обслуговування абонентів (оператор call-центру)

Спеціаліст з обслуговування абонентів (оператор call-центру)

Чим ти будеш займатися:

  • Обслуговуванням вхідних дзвінків існуючих абонентів
  • Наданням консультацій щодо продуктів і тарифів компанії
  • Дотриманням норм та стандартів обслуговування
Спеціаліст з телефонних продажів

Спеціаліст з телефонних продажів

Чим ти будеш займатися:

  • Інформуванням клієнтів про нові продукти та спеціальні пропозиції
  • Продажем нових тарифів та послуг для клієнтів
  • Виконанням цілей з продажу
Спеціаліст з обслуговування абонентів (оператор call-центру)

Спеціаліст з обслуговування абонентів (оператор call-центру)

Чим ти будеш займатися:

  • Обслуговуванням вхідних дзвінків існуючих абонентів
  • Наданням консультацій щодо продуктів і тарифів компанії
  • Дотриманням норм та стандартів обслуговування
Спеціаліст з телефонних продажів

Спеціаліст з телефонних продажів

Чим ти будеш займатися:

  • Інформуванням клієнтів про нові продукти та спеціальні пропозиції
  • Продажем нових тарифів та послуг для клієнтів
  • Виконанням цілей з продажу

Стань частиною команди контакт-центру Vodafone Україна у Харкові, Львові та Дніпрі

Історії успіху співробітників, які починали роботу в контакт-центрі

Руслан

Руслан

Керівник групи планування та аналітики продажів

В кол-центр у Львові я прийшов у 2009-ому році. На той момент я був студентом, навчався у «Львівській політехніці» і сприймав цю роботу, як тимчасовий приробіток. Через два роки, влітку 2011-ого, з’явилася відповідна моїм навичкам та вмінням вакансія у Києві. Я довго зважувався на такі радикальні для мене зміни, та все ж - подався на вакансію. Переїзд у Київ і робота в штаб-квартирі стали моїм проривом. Я почав працювати в Департаменті операційних технологій та займався автоматизацією звітності, і це була моя перша проба працювати аналітиком.

Два роки практики допомогли мені потрапити у групу, яка займалася плануванням та аналітикою продажу. Паралельно я отримав другу вищу освіту «Економіка підприємства» і ця освіта гармонійно доповнила той базис знань, який мені був необхідний для роботи в компанії у сфері аналітики.

За кілька років група розширила зони своєї відповідальності та збільшила чисельність. З літа 2017 року я її очолюю. Сьогодні ми відповідаємо за всю аналітику продажів, звітність, статистику, бюджет, розрахунки, прогнози, аналіз ініціатив Дирекції з продажів та багато іншого.

Тож мій кар’єрний шлях в компанії пройшов від оператора кол-центру до посади, на якій я напряму контактую з топ-менеджментом компанії, впливаю на управлінські рішення, приймаю активну участь в розробці стратегії продажів, аналізую ефективність роботи партнерів та формую умови співпраці з ними.

Юля

Юля

Керівник центру обслуговування абонентів

Моя історія успіху почалася ще в компанії UMC з позиції оператор Контакт-центру. Я пройшла 3! співбесіди, щоб стати оператором. І дуже добре пам'ятаю відчуття ейфорії, коли отримала фінальну відповідь, що можу приступати до навчання. Напевно, вже тоді інтуїтивно відчула, що ця подія стане для мене життєвизначальною.

Я – людина розвитку, і жага до професійного росту досить стрімко привела мене до посади представника вищої категорії, а через два роки - керівника групи техконсалту. В мене вийшло не тільки привести команду до крутих результатів, а й створити новий тренд - "технічне обслуговування з нотками емпатії".

Далі кар'єра продовжувала стрімкий зліт, і не упускаючи можливості, в 2013 я вже займала позицію провідного експерта ДЦОА! За  9 місяців на посаді провідного експерта з навчання персоналу я змогла багато чого змінити в процесах.


 А сьогодні я вже працюю на позиції керівника Дніпровського центру дистанційного обслуговування абонентів!

Олександр

Олександр

Начальник відділу управління якістю та клієнтським досвідом

Я родом з Дніпра, і моя кар’єра почалася звідти. У 2009 році я прийшов в Дніпровський Центр Обслуговування Абонентів на позицію представника інформаційного центру. Паралельно навчався на Радіо-фізичному факультеті Дніпровського національного університету. Я працював за гнучким графіком в Контакт-центрі, це давало можливість і працювати, і успішно закінчувати університет.

Через 3 роки я вирішив змінити напрямок діяльності і перейшов в Дніпровське Територіальне Управління на посаду експерта з маркетингу. А в 2014 році переїхав до Києва, де працював експертом з маркетингового аналізу Головного управління.

В ГУ я так само встиг успішно змінити кілька напрямків і до переходу на нову посаду працював старшим бренд менеджером національних кампаній.

А в кінці 2019 року я зайняв посаду начальника Відділу управління якістю і клієнтським досвідом. Отримані знання та досвід в Контактному-центрі допомогли мені досягти своєї мети та професійно реалізуватися.

Підпишіться і дізнавайтеся про найсвіжіші вакансії першими

Ви не дали згоду
Ви не дали згоду
error
*Виберіть категорії, вакансії яких ви хочете отримувати

Підписку виконано, дякуємо!