Контакт-центр
Більше ніж просто робота
Контакт-центр – головна артерія нашого бізнесу
Контакт-центр – головна артерія нашого бізнесу, що надає клієнтський сервіс найвищої якості. Для наших абонентів контакт-центр – це голос і обличчя компанії. А для тебе це реальний шанс стати частиною нашої великої сім’ї та пізнати міжнародний бізнес зсередини, познайомитися з корпоративною культурою Vodafone і побудувати кар’єру у сфері телекомунікацій.
Робота оператором контакт-центру вчить якісно та ефективно спілкуватися, дає великий обсяг вмінь і знань, дисциплінує і розширює коло знайомств. Контакт-центри Vodafone Україна стали початком кар’єри для багатьох менеджерів і керівників нашої компанії.
Життя в контакт-центрі
Цінності Нашої Сили
Система мотивації
Навчання співробітників
Цінності Нашої Сили
Ці п'ять слів відображають нашу сутність сьогодні та творять нові сенси майбутнього.
Відповідальність: Від мене сьогодні залежить наше завтра.
Людиноцентричність: Люди – найцінніше, що в нас є.
Єдність: Разом ми зможемо.
Довіра: Запитуй, слухай, ділись.
Сміливість: Дій рішуче, досягай результату.
Життя в контакт-центрі
Центр обслуговування абонентів Vodafone Україна складається з двох контактних центрів – у Львові та Дніпрі, і є однією з найбільших структур нашої компанії, у якій працює понад 700 співробітників. Крім класичних телефонних звернень, ми «спілкуємося» з абонентами Vodafone Україна через месенджери, соціальні мережі, чат на офіційному сайті компанії і мобільний додаток My Vodafone.
Навчання співробітників
Надаємо необхідні знання і навички для швидкого старту кар'єри в телекомі.
Розпочни кар'єру у телекомі за 10 днів - трохи теорії, багато практики, тренінги, - і ти готовий до захоплюючого старту.
Допомогаємо досягати високих показників шляхом розвитку навичок з ефективної комунікації з клієнтами.
Хочеш кращі результати? Серія професійних тренінгів з ефективних комунікацій з клієнтом чекає на тебе.
Розробляємо і пропонуємо найцікавіші теми для особистісного розвитку та розширення компетенцій.
Сприяємо кар'єрному розвитку і пропонуємо модульні програми для формування навичок, необхідних для виконання іншої ролі. Особистісний розвиток і розширення компетенцій - з нами це щоденна реальність. Вікрий нові знання під час участі у різноманітному soft-skills-навчанні. Також у нас відкриті модульні програми розвитку, щоб підготувати тебе до нової ролі.
Гнучко реагуємо на бізнес-виклики та розробляємо кастомізовані програми спеціально для працівників контакт-центрів.
Скажеш, що світ змінюється занадто швидко? Погоджуємося! І даємо можливість брати участі у спеціальних навчальних програмах для операторів call-center.
Система мотивації
Система мотивації
- Проста та зрозуміла система КРІ
Кожен співробітник може відстежувати свої результати і порівнювати їх з досягненнями колег
- Бонуси та заохочувальні призи
Гаджети, квитки на концерт, навчальні тренінги в сфері продажів і клієнтського обслуговування та багато іншого
- Гнучкий графік роботи
Співробітникам надається гнучкий графік, побудований з урахуванням їх особистих інтересів та можливість працювати в режимі home office
- Професійне визнання
Визнання кращих завдяки системі рейтингування, участь в професійних конкурсах на всеукраїнському рівні
- Медичне страхування
Ми піклуємося за здоров’я своїх співробітників та забезпечуємо полісами добровільного медичного страхування
- Корпоративний мобільний зв’язок
Безлімітний інтернет та можливість розмовляти зі всіма мобільними операторами безкоштовно
- Командні спортивні змаганння, драйвові IQ батли, програми доброчинності, еко-двіж
- Проста та зрозуміла система КРІ
Кожен співробітник може відстежувати свої результати і порівнювати їх з досягненнями колег
- Бонуси та заохочувальні призи
Гаджети, квитки на концерт, навчальні тренінги в сфері продажів і клієнтського обслуговування та багато іншого
- Гнучкий графік роботи
Співробітникам надається гнучкий графік, побудований з урахуванням їх особистих інтересів та можливість працювати в режимі home office
- Професійне визнання
Визнання кращих завдяки системі рейтингування, участь в професійних конкурсах на всеукраїнському рівні
Чому варто обрати контакт-центр Vodafone Україна
можливість отримання доходу від 18 000 до 27 000 грн
досвід роботи в міжнародній компанії
гнучкий графік роботи та можливість працювати в режимі home office
офіційне працевлаштування та прозора система винагород
можливість побудувати кар'єру в компанії
професійне навчання і всебічний розвиток (тренінги, корпоративні та спортивні заходи)
медичне страхування та корпоративний мобільний зв'язок
тепла дружня атмосфера в колективі
Спеціаліст з обслуговування абонентів (оператор call-центру)
Чим ти будеш займатися:
- Обслуговуванням вхідних дзвінків існуючих абонентів
- Наданням консультацій щодо продуктів і тарифів компанії
- Дотриманням норм та стандартів обслуговування
Спеціаліст з телефонних продажів
Чим ти будеш займатися:
- Інформуванням клієнтів про нові продукти та спеціальні пропозиції
- Продажем нових тарифів та послуг для клієнтів
- Виконанням цілей з продажу