Як ми розвиваємо ШІ інструменти у Vodafone
Ми давно використовуємо ШІ для управління мережею та роботи з великими даними. Наразі бачимо велику перспективу розвитку власних ШІ-моделей для використання в різних напрямах бізнесу.
Нещодавно презентували план нового ШІ-продукту для внутрішнього і зовнішнього використання. Він буде працювати як глобальний супервізор, який допоможе співробітнику контакт-центру стати покращеною версією самого себе. Цей продукт забезпечить автоматизований аналіз ефективності роботи, надаючи цінні поради та рекомендації для підвищення результативності/
Паралельно в нас триває побудова чат-бота на основі ШІ. Зараз ми активно вивчаємо тему і розглядаємо технологічний стек. Наш чат-бот забезпечить інтерактивну взаємодію з користувачами, допоможе автоматизувати рутинні завдання та покращити обслуговування клієнтів. Ми прагнемо створити ефективний інструмент, який відповідатиме всім сучасним вимогам та надасть нашим клієнтам ще більше цінності.