loading

Як зараз працює контакт-центр Vodafone?

24/7. Такий режим роботи нашого кол-центру у мирний час. Але з перших днів агресії ці «24 години 7 днів на тиждень» перетворились у ціле життя, яке наші оператори трагічно проживають разом з людьми, які звертаються до них.  

Саме на плечах контакт-центру – підтримка зв’язку з нашими абонентами, як в Україні, так і з тими, хто за кордоном, але кому кожної ночі сниться рідний дім.

Оператори контакт-центру це вже давно не тільки про мобільні послуги. Наші хлопці і дівчата  допомагають у пошуках зниклих безвісти, підказують, куди звернутись по гуманітарну допомогу, де розміщують біженців, надають важливу інформацію стосовно мільйона важливих питань. Вони гарні психологи – розуміють, кого треба заспокоїти, кого підтримати добрим словом, а кого просто мовчки вислухати.

Ми вдячні всім нашим співробітникам за ночі без сну, емоційну стійкість та силу духу. За те, що професійно й врівноважено виконують свою роль, з кожним днем наближаючи нас до Перемоги. 

Також, у операторів нашого контакт-центра є перелік корисних під час війни контактів, якими вони діляться з клієнтами.
Ми вирішили, що ця інформація має бути постійно поруч, тож інтегрували цей довідник у наш додаток My Vodafone (доступно з головного екрану у найсвіжішій версії) та на наш сайт за посиланням.
Все буде Україна!

Інші статті

Підпишіться і дізнавайтеся про найсвіжіші вакансії першими

Ви не дали згоду
Ви не дали згоду
error
*Виберіть категорії, вакансії яких ви хочете отримувати

Підписку виконано, дякуємо!